Zajęcia 12.05 (wtorek)

 Przypominam o zapisywaniu tematów lekcji wraz z datami

klasa 7

 

Temat lekcji: Review vocabulary unit 5- powtórzenie słownictwa z rozdziału 5.

 

Pracujemy w Zeszytach Ćwiczeń str. 66. Ćw. A (wybierz słowo, które pasuje aby uzupełnić zdanie, w razie konieczności skorzystaj ze słownika lub wordlist 5), B (uzupełnij zdania wyrazami z ramki, trzy podano dodatkowo), C (uzupełnij zdania podanymi wyrażeniami czasownikowymi w poprawnej formie), D (wysłuchaj nagrania 5.4 na docwiczenia.pl wpisując kod: KBS2SR i uzupełnij zdania), E (przeczytaj mail, uzupełnij tekst słowami z ramki, trzy słowa podano dodatkowo). Zdjęcia wykonanych ćwiczeń proszę wysłać w prywatnej wiadomości na messangerze lub mailem w celu ocenienia pracy!

 

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. popołudniowych.

 

klasa 6

 

Temat lekcji: Futuristic inventions- lekcja kulturowa.

 

Na maile uczniów zostanie wysłany plik dźwiękowy do tekstu z podręcznika str. 86. Następnie wykonujemy ćw. 1 i 2 z zeszytu ćwiczeń str. 92 (pozostałe ćwiczenia można wykonać z domownikami). Dla chętnych na ocenę- do wykonania projekt: stwórz wynalazek, który będzie przydatny osobie w Twoim wieku, może być w formie modelu lub pracy plastycznej- rysunku.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. popołudniowych

 

klasa 8- godzina z wychowawcą

 

Temat lekcji: Projekcja filmu „Klasa”- czyli jak ważna jest rozmowa?

Na maile uczniów zostanie wysłany link do filmu, po jego obejrzeniu proszę opisać refleksje mailem lub na messanger.

 

klasa 4 i 5

 

4

Temat lekcji: Action verbs- czynności

 

Pod tematem lekcji zapisz czynności z zielonej ramki z podręcznika str. 75 wraz z polskim tłumaczeniem. Naucz się ich na pamięć.

 

5

Temat lekcji: Ćwiczenia słowotwórcze

 

Proszę przepisać wyrażenia z zielonej ramki z podręcznika str.73 wraz z polskim tłumaczeniem. Następnie wykonaj ćwiczenie 8 z zeszytu ćwiczeń str. 71

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. popołudniowych

 

klasa 2 i 3

 

2

Temat lekcji: The teacher is wearing a skirt.

Przez komunikator messanger zostanie wysłany plik dźwiękowy do ćwiczeń w podręczniku str. 58, słuchając nagrania powtarzamy słownictwo z zielonej ramki. Następnie słuchamy tekstu z tej samej strony, patrząc na obrazek domyślamy się o czym jest tekst. Staramy się przeczytać tekst razem z nagraniem. W ćw. 2 str. 59 w podręczniku czytamy uważnie zdanie i wskazujemy odpowiedni obrazek.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

3

Temat lekcji: Sprawdzian wiadomości z rozdziału 3.

 

Na maile uczniów zostanie wysłany test z rozdziału 3 tuż przed zajęciami. Zadaniem dzieci jest wykonanie go i odesłanie tuż po zakończeniu zajęć tj. po godz. 12:35

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

oddział przedszkolny

 

https://www.youtube.com/watch?v=Oxw6FoUNeT4 (poznajemy zwierzęta żyjące w morzu, słuchamy i powtarzamy)

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw (zwierzęta żyjące w morzu- piosenka 2, zachęcam do śpiewania)

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, mailowy marylafurmanczuk@gmail.com lub przez komunikator messanger.

 

Wyświetleń: 122 | Dodał: SP | Data: 2020-05-11

Witam. Dzisiejszy temat: Uczymy się i doskonalimy uderzenie piłki prostym podbiciem.
Skorzystajcie z tego linku: https://ewf.h1.pl/student/?token=8sgx61pcGq5Sw331aW3T3R5W6l6hGLfABzpAqz5Ahemc2vVUFD


Pamiętajcie o rozgrzewce i do boju!!!

 

Wyświetleń: 182 | Dodał: SP | Data: 2020-05-11

Drodzy uczniowie!

Materiały do lekcji z niektórych przedmiotów znajdują się w zakładce " Katalog plików", należy wybrać ją z menu głównego. Następnie wejść w pliki "dla ucznia", odnaleźć szukany przedmiot i klasę, po czym kliknąć "pobierz z serwera" aby przejść do dokumentu.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt mailowy marylafurmanczuk@gmail.com 

Wyświetleń: 191 | Dodał: SP | Data: 2020-05-11

Wytyczne –j. polski (11-15 maja) Proszę uczniów, aby:

-zapisać temat

-przyjrzeć się zagadnieniu/przeczytać (w podręczniku)

-opracować w zeszycie notatkę o zagadnieniu, które podam poniżej.

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny/mailowy ze mną.

Szczegółowe informacje dotyczące lekcji i oceniania będą wysyłane na pocztę elektroniczną.

 

Klasa IV

11.05.2020 r.  Temat: Marzenia się spełniają-artykuł (s.300-301)

Zadanie: 1-2 pisemnie

12 i 13 maja 2020 Temat: Ciekawe pomysły-św. przedstawiony (s.301-305)          

 Pisemnie przypis 1-2; zadanie 1 pisemnie

14.05.2020    Temat: Powtórka z ortografii (s.276)

Zadanie7 s. 276 pisemnie

15.05.2020 Temat: Zdanie pojedyncze a złożone (s.316) )

Przepisać nową wiadomość

 

Klasa V

11.05.2020 r.  Temat: Po co nam przydawki? (s.261 )

Kontynuacja poprzedniego tematu na: epodreczniki.pl

12.05.2020 Temat: Jak rozjaśnić obraz świata?-„Przepaść” Różewicza, przenośnia (s.264)

 Zadanie: notatka o wierszu, przenośnia

13 i 14 maja 2020 r.   Temat: Jacy jesteśmy? (s.265)
 Przepisać: „Kilka słów o książce”, dewiza (przydatne słowa, s.267, przypisy 1-5 ; ćw. 1 pisemnie

15.05.2020 Temat: Czy można żyć bez mediów? (s.269 )

Przepisać: „Kilka słów o książce”, przypis 2-3; ćw. 1-2

 

Klasa VI

11.05.2020 r.  Temat: Jak kulturalnie się porozumiewać? (s.302)

Notatka: oficjalna i nieoficjalna odmiana języka, etykieta językowa, j. potoczny

12.05.2020 Temat: Co już wiemy o głoskach i sylabach? (s.305)

 Zadania w zeszycie ćwiczeń

13 i 14 maja 2020 r.   Temat:  Głoski dźwięczne i bezdźwięczne, ustne i nosowe (s.307)
  Zadania w zeszycie ćwiczeń

15.05.2020    Temat: Jak akcentować wyrazy? Jak intonować zdania? (s.310)

Przepisać nowe wiadomości

 

Klasa VII

11.05.2020 r.  Temat: Podsumowanie-tekst publicystyczny (s.297-298)

Zadanie 13 pisemnie

12.05.2020 Temat: Nadzieja-graffiti, symbol (s.299)

 Notatka, kim jest Banksy (z internetu), opis graffiti

13.05.2020 r.   Temat:  Dawać nadzieję-wywiad z prof.Religą (s.300-301)
 Notatka, kim był Zbigniew Religa i jakie miał osiągnięcia; ćw. 9 pisemnie (rozprawka)

14.05.2020    Temat: Sens nadziei-liryka, przenośnia (s.302)

Notatka o wierszu (podmiot, metafora, apostrofy:”nadziejo”, „mózgu”; liryka bezpośrednia)

15.05.2020 Temat: Potęga nadziei-sukces Hawkinga (s.303-304)

Notatka, kim był Hawking; przypis 1 pisemnie; przykłady innych ludzi, którzy mimo niepełnosprawności odnieśli sukces

 

Klasa VIII

11 i 12 maja 2020 r.  Temat: O imionach i nazwiskach (s.288 )

Notatki z nowych wiadomości; ćw. 1-3 pisemnie

13.05.2020 r.   Temat: O nazwach miejscowości (s.293)
  Notatka: nazwy topograficzne, kulturowe, dzierżawcze, patronimiczne, służebne i zawodowe; odmiana dwuczłonowych nazw miejscowości (np. Skarżysko-Kamienna)

14 i 15 maja 2020    Temat:. Najczęstsze błędy językowe (s.295)

Notatka: norma językowa, rodzaje błędów: leksykalne, fonetyczne, ort.; stylistyczne, interpunkcyjne, wyrazowe, frazeologiczne, słowotwórcze (z przykładami); ćw. 1,2,6 pisemnie

Wyświetleń: 210 | Dodał: SP | Data: 2020-05-11

JĘZYK ANGIELSKI 11.05

 

  • proszę, aby uczniowie zapisali tematy lekcji w dniach, kiedy jest j. angielski, a jako potwierdzenie obecności proszę wysyłać zdjęcia notatek lub zadanych ćwiczeń na podany adres e- mail lub komunikator Messanger

 

Zajęcia 11.05 (poniedziałek)

 

klasa 3

Temat lekcji: Can I have fish and chips, please?

 

Proszę pod tematem lekcji zapisać listę słówek ze str. 44 z podręcznika (zielona ramka) wraz z polskim tłumaczeniem. Proszę przygotować się do sprawdzianu z rozdziału 3 we wtorek 12.05.

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 9:50- 10:35

 

klasa 1

Temat lekcji: I’ve got two eyes- ćwiczenia.

Pracujemy w Zeszycie ćwiczeń str. 86 ćw.1 (przeczytaj zdanie w dymkach i pokoloruj odpowiednie części twarzy klowna), ćw.4 (zapisz słowa po śladzie i spróbuj je odczytać, następnie połącz z częściami twarzy dziewczynki) ćw. 2 str. 92 dla chętnych*( dorysuj części twarzy, których brakuje na obrazkach a następnie połącz nazwy dorysowanych części ciała z obrazkami)

 

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 10:55- 11:40

 

klasa 6

Temat lekcji: Science fiction- reading excercises.

Na maile uczniów zostanie wysłany plik dźwiękowy do tekstu w podręczniku str. 78. Przeczytaj tekst o Juliuszu Verne, a następnie wykonaj do zeszytu ćw3 (nazwij stwory z obrazka) oraz ćw 1 i 2 z zeszytu ćwiczeń str 58.

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

klasa 5

Temat lekcji: That’s entertainment

 

Pracujemy z podręcznikiem str. 70- 71, ćw 1 (podziel słowa na poszczególne kategorie : muzyka, TV, hobby. Następnie wejdź na docwiczenia.pl, wpisz kod: A5D1DF, wysłuchaj historyjki z podręcznika i wykonaj zadanie 1 i 2 str 70 w Zeszycie Ćwiczeń

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 12:45- 13:30

 

klasa 8

 

Temat lekcji: Writing- findings and conclusions.

Zapoznaj się z czerwoną ramką „ Forms Explorer” w podręczniku na str. 66. Wykonaj ćw A ( przeprowadź ankietę wśród dowolnego członka rodziny, zapisz odpowiedzi w zeszycie), ćw B ( przeczytaj wyniki ankiety, zwróć uwagę na formę w jakiej jest zapisana i odpowiedz na pytania pod tekstem). Przepisz do zeszytu ramkę ze str. 67 „Useful Expression” wraz z polskim tłumaczeniem (pomocny może być słownik lub wordlist na końcu podręcznika)

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 13:35- 14:20

Wyświetleń: 294 | Dodał: SP | Data: 2020-05-11