08:06 J. angielski 11 maja | |
JĘZYK ANGIELSKI 11.05
Zajęcia 11.05 (poniedziałek)
klasa 3 Temat lekcji: Can I have fish and chips, please?
Proszę pod tematem lekcji zapisać listę słówek ze str. 44 z podręcznika (zielona ramka) wraz z polskim tłumaczeniem. Proszę przygotować się do sprawdzianu z rozdziału 3 we wtorek 12.05. W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 9:50- 10:35
klasa 1 Temat lekcji: I’ve got two eyes- ćwiczenia. Pracujemy w Zeszycie ćwiczeń str. 86 ćw.1 (przeczytaj zdanie w dymkach i pokoloruj odpowiednie części twarzy klowna), ćw.4 (zapisz słowa po śladzie i spróbuj je odczytać, następnie połącz z częściami twarzy dziewczynki) ćw. 2 str. 92 dla chętnych*( dorysuj części twarzy, których brakuje na obrazkach a następnie połącz nazwy dorysowanych części ciała z obrazkami)
W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 10:55- 11:40
klasa 6 Temat lekcji: Science fiction- reading excercises. Na maile uczniów zostanie wysłany plik dźwiękowy do tekstu w podręczniku str. 78. Przeczytaj tekst o Juliuszu Verne, a następnie wykonaj do zeszytu ćw3 (nazwij stwory z obrazka) oraz ćw 1 i 2 z zeszytu ćwiczeń str 58. W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35
klasa 5 Temat lekcji: That’s entertainment
Pracujemy z podręcznikiem str. 70- 71, ćw 1 (podziel słowa na poszczególne kategorie : muzyka, TV, hobby. Następnie wejdź na docwiczenia.pl, wpisz kod: A5D1DF, wysłuchaj historyjki z podręcznika i wykonaj zadanie 1 i 2 str 70 w Zeszycie Ćwiczeń W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 12:45- 13:30
klasa 8
Temat lekcji: Writing- findings and conclusions. Zapoznaj się z czerwoną ramką „ Forms Explorer” w podręczniku na str. 66. Wykonaj ćw A ( przeprowadź ankietę wśród dowolnego członka rodziny, zapisz odpowiedzi w zeszycie), ćw B ( przeczytaj wyniki ankiety, zwróć uwagę na formę w jakiej jest zapisana i odpowiedz na pytania pod tekstem). Przepisz do zeszytu ramkę ze str. 67 „Useful Expression” wraz z polskim tłumaczeniem (pomocny może być słownik lub wordlist na końcu podręcznika) W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 13:35- 14:20 | |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |