Zajęcia 7.05 (czwartek)

 

Klasa 2

 

Temat lekcji: I’m wearing my new top- ćwiczenia.

 

Proszę przygotować się do rozmowy telefonicznej od godz. 9:50 celem przeprowadzenia ćwiczeń, proszę przygotować podręcznik otwarty na str. 56

 

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com przed godz. 9:50- 10:35

 

Klasa 4

Temat lekcji: Czasownik can/can’t- wprowadzenie.

Proszę przygotować się do rozmowy telefonicznej od godz 10:55 w celu objaśnienia tematu oraz wykonania ćwiczeń.

 

Klasa 4 i 5- plastyka

4

W ramach zajęć proszę obejrzeć w poniedziałek (11.05) o godz. 8:00 lekcję plastyki na kanale TVP3 lub powtórkę programu o godz. 12:30

5

W ramach zajęć plastycznych proszę obejrzeć w poniedziałek (11.05) o godz. 9:30 lekcję plastyki na kanale TVP Historia lub powtórkę programu o godz. 14:00

Klasa 6

 

Temat lekcji: Future simple- wprowadzenie.

Proszę przygotować się do lekcji on- line przez komunikator Messanger od godz 12:45 w celu wytłumaczenia czasu przyszłego oraz wykonania ćwiczeń. Dla pozostałych uczniów którzy nie mogą uczestniczyć w lekcji, zostaną przekazane materiały do samodzielnego opracowania.

 

Zajęcia 8.05 (piątek)

oddział przedszkolny

 

Przypomnij sobie ostatnio poznaną piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew i stwórz pracę plastyczną przedstawiającą pogodę na zewnątrz. Zrób jej zdjęcie i wyślij mailem na marylafurmanczuk@gmail.com

 

Klasa 5

 

Temat lekcji: Sprawdzian wiadomości z rozdziału 5.

Na maile uczniów tuż przed zajęciami zostanie wysłany test z j. angielskiego z rozdziału 5. Proszę uczniów o wykonanie sprawdzianu i wysłanie wyników przez komunikator lub mail po ukończeniu zajęć.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

Klasa 8

Temat lekcji: Ćwiczenia słowotwórcze.

 

Pracujemy w podręczniku str. 60. Wykonujemy pod tematem lekcji do zeszytu ćw. A (podpisz obrazki odpowiednią nazwą ) następnie wykonujemy ćw. A z Zeszytu Ćwiczeń na str. 43 (uzupełniamy zdania poznanymi słowami, pierwszą literę mamy podaną). Potem wykonujemy ćw. C w podręczniku str. 60 (wybieramy poprawne czasowniki frazowe „phrasal verbs”, pomocny może być słownik), następnie wykonujemy ćw. B z Zeszytu Ćwiczeń str. 43.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

Klasa 4 i 5- muzyka

4

W ramach zajęć muzycznych proszę obejrzeć w czwartek (7.05) o godz. 8:00 lekcję muzyki na kanale TVP 3 lub obejrzeć powtórkę programu o godz. 12:30. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

 

5

W ramach zajęć muzycznych proszę obejrzeć w czwartek (7.05) o godz. 9: 30 lekcję muzyki na kanale TVP Historia lub obejrzeć powtórkę programu o godz. 14:00. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

Klasa 6 i 7- plastyka

 

6

W ramach zajęć plastycznych proszę obejrzeć w poniedziałek (11.05) o godz. 10:00 lekcję plastyki na kanale TVP 3 lub powtórkę programu o godz. 14:30. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

 

7

W ramach zajęć plastycznych proszę obejrzeć w poniedziałek (11.05) o godz. 11:30 lekcję plastyki na kanale TVP Rozrywka lub powtórkę programu o godz. 16:00. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

 

Klasa 6 i 7- muzyka

 

6

W ramach zajęć muzycznych proszę obejrzeć w czwartek (7.05) o godz. 10:00 lekcję muzyki na kanale TVP 3 lub obejrzeć powtórkę programu o godz. 14:30. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

 

 

7

W ramach zajęć muzycznych proszę obejrzeć w czwartek (7.05) o godz. 9:30 lekcję muzyki na kanale TVP Rozrywka lub obejrzeć powtórkę programu o godz. 14:00. Następnie w kilku zdaniach proszę napisać we wiadomości prywatnej o czym był program.

 

 

Klasa 7

Temat lekcji: Skills checkpoint 5.

Pracujemy w Zeszycie Ćwiczeń str. 64- 65. W punktach A i B należy wysłuchać nagrań, do których pliki znajdziecie na docwiczenia.pl (kody znajdują się w małych ramkach w prawym górnym rogu). Następnie wykonujemy ćw. C, D oraz E. Dla chętnych na ocenę- ćw. F. Polecenia są w j. polskim, gdyby jednak pojawiły się problemy proszę o kontakt. Zdjęcia wykonanych zadań wyślij mailem bądź messangerem.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

Wyświetleń: 192 | Dodał: SP | Data: 2020-05-06

PRZYPOMINAM O ZAPISYWANIU TEMATÓW LEKCJI W ZESZYCIE WRAZ Z DATAMI!

Zajęcia 6.05 (środa)

Klasa 6 i 7

6

Temat lekcji: The sky at night- rozumienie tekstu czytanego.

Na maile uczniów zostanie wysłany plik dźwiękowy do historyjki na str. 76 w podręczniku. Wysłuchaj nagrania, nieznane słowa wypisz do zeszytu wraz z jego tłumaczeniem. Następnie wykonaj ćw1 ze str. 56 w ćwiczeniu. Zdjęcia zadania i notatek wyślij mailem.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

7

Temat lekcji: Writing a note- poznajemy krótką formę wypowiedzi pisemnej- notatkę.

 

Zapoznaj się z treścią tabelki na str. 84 w podręczniku, ważne informacje (te wytłuszczonym drukiem) zapisz do zeszytu, następnie spróbuj wykonać ćwA z podręcznika do zeszytu. Zdjęcia notatek wyślij mailem po ukończeniu zajęć.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 1

Temat lekcji: I’ve got two eyes- ćwiczenie umiejętności słuchania.

Na maile uczniów zostanie wysłany plik dźwiękowy do ćwiczeń w podręczniku str. 72. Najpierw słuchając pierwszego nagrania dzieci powtarzają słowa i wskazują je na obrazku, później mogą wskazywać swoje części ciała. Następnie dzieci słuchają rymowanki z ćw.1 i wskazują odpowiednie części ciała na zdjęciu.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 8

Temat lekcji: The world around us- reading comprehension.

Pracujemy w podręczniku str. 58. Przeczytaj tekst o Jake’u, niezrozumiałe zwroty wypisz do zeszytu wraz z tłumaczeniem (przydatny może okazać się słownik lub lista słówek z wordlist). Następnie wykonaj ćw. G str. 59 zapoznając się wcześniej z tabelką „ skills explorer”.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w trakcie trwania zajęć.

 

klasa 4

Temat lekcji: What do you do in your free time?

 

Proszę przygotować się do rozmowy telefonicznej od godz 11:50 w celu objaśnienia tematu oraz wykonania ćwiczeń.

Proszę przygotować otwarty zeszyt ćwiczeń na stronie 64- 65.

 

Wyświetleń: 199 | Dodał: SP | Data: 2020-05-06