08:01 J.polski 25-29 maja | |
J. polski (25-29 maja) Proszę uczniów, aby: -zapisać temat -przyjrzeć się zagadnieniu/przeczytać (w podręczniku) -opracować w zeszycie notatkę o zagadnieniu, które podam poniżej. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny/mailowy ze mną. Szczegółowe informacje dotyczące lekcji i oceniania będą wysyłane na pocztę elektroniczną.
Klasa IV 25 i 26 maja 2020 r. Temat: Marzę, by w przyszłości być…-komiks (s. 322-323) (I dzień): opisz treść komiksu; (II dzień): przedstaw na rysunku swoje marzenia 27, 28 i 29 maja r. Temat: Podsumowanie-artykuł (s.325-326) (I dzień): przeczytaj artykuł; (II dzień): zadania 1-3 pisemnie; (III dzień): zad. 8-9 pisemnie
Klasa V 25.05.2020 r. Temat: Używamy wielokropka (s.279 Przepisać nową wiadomość i zadania w zeszycie ćwiczeń 26 i 27 maja 2020 Temat: Nie, nie i jeszcze raz nie-pisownia „nie” z różnymi częściami mowy (s.280-281) Przepisać przypomnienie i nową wiadomość; zadania w zeszycie ćwiczeń 28 i 29 maja 2020 Temat: Już wiem! Już potrafię! (s.282-284) Rozwiązać zadania do tekstu na s. 283-284
Klasa VI 25.05.2020 r. Temat: Test diagnozujący wiedzę i umiejętności Testy otrzymacie na pocztę w dokumencie tekstowym WORD (należy otworzyć załącznik w e-mailu, wypełnić zadania, zapisać zmiany i mi odesłać). Przypominam, że kto nie odeśle wypełnionego testu, potraktuję to jak nieobecność. 26 i 27 maja 2020 Temat: Jak poprawnie używać średnika? (s.319-320) Przepisać nową wiadomość i zadania w zeszycie ćwiczeń 28 i 29 maja 2020 Temat: Walka z plastikiem- artykuł, fakt, opinia, kampania społeczna (s.321-323) Przypisy 1-4 pisemnie; zadania 1, 6, 7, 10
Klasa VII 25, 26 i 27 maja 2020 r. Temat: Prezentacja multimedialna (s. 318-321) Zadanie (I dzień): notatka o etapach tworzenia prezentacji multimedialnej i wystąpienia (s.318) oraz jak poradzić sobie z tremą (s.321) Zadanie (II dzień): wyjaśnienie czym jest font (krój pisma elektronicznego; po polsku powiedzielibyśmy: czcionka); zadania w zeszycie ćwiczeń Zadanie (III dzień): wykonaj prezentację/pokaz slajdów, co watro zwiedzić w Gdeszynie (prześlij na pocztę n-la) 28.05.2020 Temat: Skróty i skrótowce (s.322-323) Notatka o skrótowcach s. 322 (literowce: RP, PRL; głoskowce: WOŚP, GUS; grupowce: Polfa –Polska Farmacja; mieszane: PZKol-Polski Związek Kolarski); odmiana skrótowców; zadania w zeszycie ćw. 1-6/s.61-62 29.05.2020 Temat: Skróty i skrótowce (s.324 ) Notatka o skrótach (np.; dyr.; kg; mgr; cdn.; n.e.; m.st.) s.324; zadania w zeszycie ćw. 7-11
Klasa VIII 25.05.2020 r. Temat: Utrwalamy wiedzę i umiejętności (s.316 ) Zadanie: przepisz przykłady środków stylistycznych ze s. 316 (porównanie, porównanie homeryckie, powtórzenie, pyt. retoryczne, rym, symbol, wyraz dźwiękonaśladowczy) 26 i 27 maja Temat: Temat: E8-utrwalamy wiedzę Obejrzyj Szkoła z TVP (godz.10.00 lub powtórka o 14.30 w TVP Sport lub na platformie vod.tvp.pl) 28.05.2020 Temat: Utrwalamy wiedzę i umiejętności (s.317 ) Zadanie: przepisz przykłady elementów konstrukcyjnych utworu ze s. 317 (motto, puenta, punkt kulminacyjny, podtytuł) oraz rodzaje komizmu 29.05.2020 Temat: Rozpoznajemy lektury obowiązkowe na fragmentach Podaj: autora, tytuł i gatunek utworu, z którego pochodzi przytoczony fragment. a) „Niechże będzie dziś wesele b) „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” c) „Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało wielkie sprawy głupią miłością” d) „-Co ci strzeliło do głowy, dlaczego chciałeś grać lwa? -Jak to dlaczego… - odpowiedział za Koguta Lis. –Czy widziałeś kiedyś artystę bez ambicji?”
--
| |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |