08:06 J. angielski 19.05 (wtorek) | |
Zajęcia 19.05 (wtorek) Przypominam o zapisywaniu tematów lekcji wraz z datami
klasa 7 Temat lekcji: Szkoła z TVP – utrwalenie wiadomości.
W ramach zajęć proszę obejrzeć we wtorek (19.05) o godz. 11:30 lekcję j. angielskiego na kanale TVP Rozrywka lub obejrzeć powtórkę o godz. 16:00. Z danej lekcji zrobić notatki i ich zdjęcia wysłać jako potwierdzenie udziału w lekcji.
W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. popołudniowych.
klasa 6
Temat lekcji: Living in Venice- lekcja kulturowa.
Pracujemy w zeszycie ćwiczeń str. 36-37, proszę obejrzeć film (kod QR podany nad ćwiczeniem 3), a następnie wykonać ćw. 2(podpisz obrazki wyrazami z ramki), 3 (odpowiedz na pytania stawiając pierwsze litery Yes lub No), 4 (zaznacz właściwą odpowiedź) oraz 5 (dla chętnych- odpowiedz na zadane pytania). Zdjęcia wykonanych ćwiczeń proszę wysłać mailem bądź przez messanger. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. popołudniowych
klasa 8- godzina z wychowawcą
Temat lekcji: Jak powstaje plotka?- dyskusja Proszę uczniów o pozostanie on-line w celu przedyskutowania tematu.
klasa 4 i 5
4 Temat lekcji: Szkoła z TVP- utrwalenie wiadomości.
W ramach zajęć proszę obejrzeć we wtorek (19.05) o godz. 9:30 lekcję j. angielskiego na kanale TVP 3 lub obejrzeć powtórkę o godz. 14:00. Z danej lekcji zrobić notatki i ich zdjęcia wysłać jako potwierdzenie udziału w lekcji mailem bądź przez messanger.
5 Temat lekcji: Past simple- tworzenie zdań przeczących i pytających.
Proszę uczniów o bycie on- line celem wyjaśnienia tematu i wykonania ćwiczeń. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 10:55- 11:40
klasa 2 i 3
2 Temat lekcji: Is he wearing sandals? Przez komunikator messanger zostanie wysłany plik dźwiękowy do ćwiczeń w podręczniku str. 60, słuchając nagrania (nr 10) powtarzamy słownictwo z zielonej ramki. Następnie słuchamy tekstu z tej samej strony(nr 11), patrząc na obrazek wskazujemy odpowiedni obrazek. Staramy się przeczytać tekst razem z nagraniem. W ćw. 2 str. 61 w podręczniku słuchając nagrania (nr 12) wskazujemy odpowiednie nazwy liczb, słuchając ponownie nagrania wskazujemy liczby. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35
3 Temat lekcji: Sprawdzian wiadomości z rozdziału 3.
Pracujemy w zeszycie ćwiczeń str.54- 55 ćw. 1 (uzupełnij pytania wyrazami z ramki), ćw. 2 (Przyklej właściwe naklejki obok bohaterów podręcznika ), ćw. 3 (przeczytaj i uzupełnij dialog wpisując w luki numery właściwych wypowiedzi) W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35
oddział przedszkolny
https://www.youtube.com/watch?v=23JAXix6BbA (gra- zgadywanka utrwalająca słownictwo związane ze zwierzętami żyjącymi w morzu) https://supersimple.com/free-printables/a-sailor-went-to-sea-trace-color/ (karta pracy 1- kolorowanka) https://supersimple.com/free-printables/a-sailor-went-to-sea-count-write/ (karta pracy 2- liczenie)
W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, mailowy marylafurmanczuk@gmail.com lub przez komunikator messanger. | |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |