18:53 Oddział przedszkolny | |
25.03.2020 środa Posłuchaj wiersza: Dość mam sanek, nart i śniegu. Chcę już w piłkę grać! Po zielonej trawie biegać, w berka sobie grać! Dość mam chlapy i roztopów, szarych smutnych dni. Przybądź, wiosno, jak najprędzej, rozchmurz niebo mi. Przynieś kwiaty, promień słonka, zieleń liści, ptaków śpiew. Niech zadźwięczy pieśń skowronka. Przybądź, przybądź, proszę cię! Odpowiedz na pytania: Czego dzieci z wiersza mają już dość? – Co pragną robić? O co proszą wiosnę? Wprowadzenie litery C małej i wielkiej. Dzielenie słowa cebula na sylaby. • Dzielenie słowa cebula na głoski. − Co słyszycie na początku słowa cebula? • Podawanie przykładów słów rozpoczynających się głoską c (cytryna, cekiny, córka...), mających ją w środku (baca, ocean, serce...) oraz na końcu (pajac, koc, noc...). Podręcznik Kolorowy Start str. 41 – Posłuchaj rymowanki. Opowiedz o przedwiośniu. Pokoloruj rysunek.
26.03.2020 czwartek Ćwiczenia w książce, s. 59. Posłuchaj wiersza I. Suchorzewskiej W marcu i naucz się go na pamięć. Podręcznik Kolorowy Start str. 41 Prowadzenie przez tydzień kalendarza pogody – z wykorzystaniem obrazków elementów pogody. Nauka liczenia w zakresie 9 Zabawy z wykorzystaniem przysłowia W marcu jak w garncu. Zapoznanie z przysłowiem; wspólne wyjaśnienie, co ono oznacza 27.03.2020 piątek Posłuchaj wiersza J. Koczanowskiej Nadchodzi wiosna. Wszędobylskie gołębie dowiedziały się pierwsze, że nadchodzi już wiosna, a z nią dni najpiękniejsze. Zazieleni się wszystko, do gniazd wrócą bociany , będą tańczyć motyle nad złotymi jaskrami. Słońce mocniej zaświeci, ptaszek głośniej zaśpiewa, bo to wiosna radosna takie szczęście rozsiewa. Odpowiedz na pytania: − O czym dowiedziały się gołębie? − Jak będzie wyglądała ta wiosna w przyrodzie? Podręcznik Kolorowy Start str. 43-45. Czytanie tekstu wyrazowo-obrazkowego. Kolorowanie rysunków kwiatów według wzoru. Nazywanie ich. Liczenie w zakresie dziewięciu. Dzielenie nazw zdjęć na głoski, zaznaczanie ich liczby rysunkami kropel, według wzoru.
| |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |