Proszę klasy o wykonywanie zadań z podręczników i zeszytów ćwiczeń (kto nie zdążył ich zabrać, korzysta z e-podreczniki.pl i robi tematy 1-10 dla swojej klasy oraz czyta „Tajemniczy ogród” na stronie https://lektury.gov.pl – będzie kartkówka).

 

Kl. 4 - tematy ze str. 250-273 + zadana lektura „Kajko i kokosz”

Kl. 5 - strony 200-2019 + recytacja wiersza „Atlantyda” (s. 200)

Kl. 6 – str.  248- 268+recytacja wiersza „Pudełko zwane wyobraźnią” (s.219)

Kl 7. – str.  212-234 + recytacja sonetu „Stepy akermańskie” Mickiewicza (s.212)

Kl. 8 – uzupełnia rozdane arkusze E8 i zadane tematy z podręcznika

Wyświetleń: 143 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13

JĘZYK ROSYJSKI
kl. VIII

Temat: Пора обедать!

1. Zad. 3 s.43 (Przeczytaj tekst, przetłumacz, w razie trudności skorzystaj ze słowniczka, zaznacz      zdania prawdziwe, popraw błędne informacje).

2. Wykonaj ćwiczenia (kartki ksero, które otrzymaliście na ostatniej lekcji str. 22).

3. Naucz się odmieniać czasowniki завтракать, обедать, ужинать.

4. Przeczytaj tekst do samodzielnego czytania Где можно вкусно, быстро и недорого поесть?          s. 75

5. 4. Utrwal słownictwo (sięgnij do słowniczka „polekcyjnego”, s. 86).

 

Kl. VII

Temat: У расписания уроков.

1. Przygotuj plan lekcji w języku rosyjskim.

2. Wykonaj zadania 2, 3, 4 s. 51

3. Naucz się czytać tekst z zad. 5 s.51

4. Utrwal słownictwo z działu (sięgnij do słowniczka „polekcyjnego”, s. 82–83).

 

JĘZYK ANGIELSKI

Klasa 8- Zadania typu egzaminacyjnego.

Wykonaj ćwiczenia z repetytorium ósmoklasisty (kserówki)

Klasa 7- Rzeczowniki niepoliczalne i policzalne- powtórzenie.

Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń (s. 44 i 45) + pkt. D ze s.47 w zeszycie ćwiczeń

Klasa 6- Powtórzenie wiadomości z rozdziału 4.

Wykonaj ćwiczenia powtórzeniowe w zeszycie ćwiczeń.

Klasa 5- Powtórzenie wiadomości z rozdziału 4.

Wykonaj ćwiczenia powtórzeniowe w zeszycie ćwiczeń.

Klasa 4- Powtórzenie słownictwa i gramatyki z rozdziału 4.

Wykonaj ćwiczenia powtórzeniowe w zeszycie ćwiczeń

Klasa 3- Powtórzenie słownictwa związanego z zawodami.

Naucz się słówek dotyczących zawodów.

Klasa 2- Powtórzenie słownictwa z rozdziału 4.

Naucz się słówek z tego rozdziału (miejsca w mieście)

Klasa 1- Powtórzenie słownictwa o rodzinie.

Powtórz słownictwo związane z członkami rodziny.

Do powtórzenia słownictwa pomocne będą aplikacje internetowe tj. : Quizlet, LearningApps, Kahoot

Wyświetleń: 128 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13

MATEMATYKA

Klasa 8- Powtórzenie: wyrażenia algebraiczne, pola figur płaskich.

Wykonaj zadania z repetytorium

Klasa 7- Równania.

Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń.

Klasa 6- Powtórzenie: równania.

Wykonaj zadania z zeszytu ćwiczeń.

Klasa 5- Pola figur- ciąg dalszy.

Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń

Klasa 4- Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych.

Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń.

INFORMATYKA

Klasa 8- Opracuj prezentację na temat: Moje wspomnienia ze szkolnych lat.

Klasa 7- Tworzenie dokumentu tekstowego.

Zredaguj notatkę z dowolnej lekcji.

Klasa 6- Sposoby komunikacji i wymiany informacji za pomocą internetu

Klasa 5- Przygotuj prezentację na temat: „Wszystkie dzieci nasze są” zawierającą zdjęcia, ciekawostki z różnych stron świata, na podstawie informacji zawartych w Internecie.

Klasa 4- Wyszukiwanie informacji w Internecie- przygotuj notatkę na temat zasad higieny na podstawie informacji zawartych w Internecie.

HISTORIA

Klasy 4- 8: proszę przeczytać kolejny temat i wykonać zadania w zeszytach ćwiczeń.

Wyświetleń: 149 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13

BIOLOGIA, GEOGRAFIA, PRZYRODA

KLASA IV - PRZYRODA

1. Uzależnienia i ich skutki

  • uzależnienia

  • wpływ na organizm: dymu papierosowego, alkoholu, narkotyków

  • uzależnienie od internetu i telefonu

  • asertywność - wybrane sposoby zachowań asertywnych

2.Odkrywamy tajemnice zdrowia – podsumowanie działu 5

3. Co to jest krajobraz?

  • elementy krajobrazu: naturalne i antropogeniczne

  • zmiany w krajobrazie

  • rodzaje krajobrazu: naturalny i kulturowy

4. Poznajemy formy terenu

  • formy terenu

  • rodzaje form terenu: wypukłe i wklęsłe

  • elementy wzniesienia oraz doliny rzecznej

  • równiny

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

KLASA V - BIOLOGIA

1.Korzeń – organ podziemny rośliny

  • główne funkcje i budowa korzenia

  • rodzaje systemów korzeniowych

  • budowa wewnętrzna korzenia

przekształcenia korzeni

2.Pęd. Budowa i funkcje łodygi

  • budowa i rodzaje pędów

  • funkcje łodygi

  • budowa wewnętrzna łodygi

  • elementy rośliny budujące łodygę roślin zielnych

przekształcenia łodyg

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

KLASA VI- BIOLOGIA

1. Gady – kręgowce, które opanowały ląd

środowisko życia gadów

przystosowania gadów do życia na lądzie

zmiennocieplność gadów

rozmnażanie i rozwój gadów

2. Przegląd i znaczenie gadów

zróżnicowanie w budowie zewnętrznej gadów

tryb życia gadów

gatunki gadów żyjących w Polsce

sposoby ochrony gadów

znaczenie gadów w przyrodzie i dla człowieka

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

KLASA VII- BIOLOGIA

1.Budowa i funkcjonowanie układu dokrewnego

  • hormony – produkty wydzielania gruczołów dokrewnych

  • klasyfikacja gruczołów na gruczoły zewnątrzwydzielnicze i dokrewne (wewnątrzwydzielnicze)

  • lokalizacja gruczołów dokrewnych w ciele człowieka

  • swoiste działanie hormonów

  • rola poszczególnych hormonów w organizmie człowieka

  • równowaga hormonalna

  • antagonistyczne działanie hormonów

  • rola podwzgórza w regulacji hormonalnej

rytm dobowy a działanie hormonów

2.Zaburzenie funkcjonowania układu dokrewnego

  • skutki nadmiaru hormonów

skutki niedoboru hormonów

3. Budowa i rola układu nerwowego

  • porównanie działania układu nerwowego i układu dokrewnego

  • funkcje układu nerwowego

  • budowa komórki nerwowej

  • ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy

  • somatyczny i autonomiczny układ nerwowy

kierunek i sposób przekazywania impulsów nerwowych

4.Ośrodkowy układ nerwowy

  • nadrzędna rola ośrodkowego układu nerwowego

  • budowa mózgowia

  • rozmieszczenie ośrodków odpowiedzialnych za odbiór zróżnicowanych impulsów nerwowych

budowa i funkcje rdzenia kręgowego

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

KLASA VIII - BIOLOGIA

1. Drapieżnictwo. Roślinożerność

  • drapieżnictwo i znaczenie drapieżników w środowisku

  • sposoby polowania drapieżników

  • sposoby unikania ataku drapieżników

  • drapieżne rośliny

  • roślinożerność i znaczenie roślinożerców w środowisku

  • sposoby ochrony roślin przed roślinożercami

  • przystosowania organizmów
    do roślinożerności

  • wykorzystanie roślinożerności przez rośliny

2. Pasożytnictwo

  • pasożyty zewnętrzne i wewnętrzne

  • przystosowanie organizmów
    do pasożytnictwa

  • znaczenie pasożytów

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

GEOGRAFIA - KLASA V

1.Przez lądy i oceany

  • globus jako model Ziemi

  • siatka geograficzna i siatka kartograficzna

  • podział Ziemi na półkule

  • położenie kontynentów i oceanów na globusie i mapie świata

2.Pierwsze podróże geograficzne

  • dzieje odkryć geograficznych

  • trasy pierwszych wypraw geograficznych

  • wielcy podróżnicy

  • podróże odkrywcze w VII–XIX w.

  • podróże i odkrycia geograficzne w XX w.

  • znaczenie wypraw geograficznych

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

GEOGRAFIA - KLASA VI

1.Energetykaw Europie

odnawialne i nieodnawialne źródła energii

związek między cechami środowiska przyrodniczego wybranych krajów Europy a wykorzystaniem różnych źródeł energii

struktura produkcji energii elektrycznej w wybranych krajach Europy

rodzaje elektrowni

zalety i wady różnych rodzajów elektrowni

odnawialne źródła energii w Europie

zmiany w stopniu wykorzystania źródeł energii w Europie w XX i XXI w.

2.Turystyka w Europie Południowej

walory przyrodnicze i walory kulturowe Europy Południowej

infrastruktura turystyczna krajów śródziemnomorskich

atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy Południowej

rola turystyki w gospodarce krajów Europy Południowej

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

GEOGRAFIA - KLASA VII

1.Gospodarka morska

  • największe porty morskie w Polsce

  • struktura i wielkość przeładunków w polskich portach

  • przemysł stoczniowy w Polsce

  • sytuacja polskiego rybołówstwa

  • możliwości rozwoju gospodarki morskiej w Polsce

2. Lekcja powtórzeniowa - Rolnictwo i przemysł Polski

3.Usługi w Polsce. Transport lądowy

  • rodzaje usług

  • rola usług w rozwoju społeczno--gospodarczym kraju

  • termin komunikacja

  • podział komunikacji

  • rodzaje transportu lądowego w Polsce

4.Transport wodny i lotniczy w Polsce. Łączność

  • rodzaje transportu wodnego w Polsce

  • znaczenie transportu wodnego

  • znaczenie żeglugi śródlądowej

  • porty lotnicze w Polsce

  • znaczenie transportu lotniczego

  • łączność oraz jej znaczenie w rozwoju gospodarczym kraju

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

GEOGRAFIA - KLASA VIII

1.Kanada – środowisko przyrodnicze a rozwój rolnictwa

  • cechy położenia geograficznego Kanady

  • ukształtowanie powierzchni Kanady

  • czynniki wpływające na zróżnicowanie klimatu

  • zasięg lasów

  • rolnictwo i jego cechy

  • surowce, przemysł i handel Kanady

2.Stany Zjednoczone – potęga gospodarcza świata

  • cechy położenia geograficznego

  • znaczenie terminów: produkt światowy brutto, technopolia

  • poziom rozwoju kraju na podstawie wskaźników ekonomicznych

  • rozwój przemysłu i jego kluczowe działy

  • znaczenie przemysłu high-tech

  • rola Doliny Krzemowej

  • rozwój usług wyspecjalizowanych

  • rola i znaczenie rolnictwa

  • marnowanie żywności

DO TYCH TEMATÓW ĆWICZENIA W ZESZYCIE CWICZEŃ

Wyświetleń: 143 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13

Klasa VIII

CHEMIA

12 marzec 

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 138);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Alkohole monohydroksylowe i polihydroksylowe”- z numerem lekcji oraz datą;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 2 z podręcznika, strona 141.

5. powtarzanie nazw, symboli oraz wartościowości pierwiastków chemicznych:

SYMBOL PIERWIASTKA

NAZWA PIERWIASTKA

WARTOŚCIOWOŚĆ

H

Wodór

I

O

Tlen

II

N

Azot

III, V

Cl

Chlor

I

S

Siarka

II, IV, VI

C

Węgiel

IV

P

Fosfor

III, V

Si

Krzem

III

Na

Sód

I

K

Potas

I

Ca

Wapń

II

Mg

Magnez

II

Fe

Żelazo

II, III

Zn

Cynk

II

Cu

Miedź

I, II

Al

Glin

III

Pb

Ołów

II, IV

Sn

Cyna

II, IV

Ag

Srebro

I

Au

Złoto

I, III

Ba

Bar

II

Hg

Rtęć

I, II

Br

Brom

I

I

Jod

I

B

Bor

III

17 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 142);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Alkohole monohydroksylowe i polihydroksylowe”;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 1 i 2 z podręcznika, strona 149.

5. Zadanie dla chętnych: Wpisz kod C887TG na docwiczenia.pl i obejrzyj film.

19 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 150);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Alkohole monohydroksylowe i polihydroksylowe”;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 1 i 2 z podręcznika, strona 153.

5. Zadanie dla chętnych: Wpisz kod C8F5MD na docwiczenia.pl i obejrzyj film.

! W sytuacji pytań  do wyszcególnionych punktów, zadań proszę o kontakt pod e-mail: fedorowiczmonika@interia.pl!

24 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 154);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Alkohole monohydroksylowe i polihydroksylowe”;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 1 a) z podręcznika, strona 156

FIZYKA

12 marzec 

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 212);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Optyka” z numerem lekcji oraz datą;

4. zapisanie rozwiązań poniższych zadań w zeszycie:

Zadanie 1 i 2 z podręcznika, strona 217.

5. zadanie dla chętnych: docwiczenia.pl KOD: F8UHRX

17 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 219);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Optyka”;

4. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 1  z podręcznika, strona 222.

5. zadanie dla chętnych: docwiczenia.pl KOD: F81NEL

19 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 224);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Optyka”;

4. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 1  z podręcznika, strona 228.

5. zadanie dla chętnych: docwiczenia.pl KOD: F8MQMQ

24 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 229);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Optyka”;

4. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 1  z podręcznika, strona 236.

WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

12 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 168);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Sprawy międzynarodowe” z numerem lekcji oraz datą;

4. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Napisz główne zadania ONZ, NATO oraz UE.

17 marzec

1. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Sprawy międzynarodowe”;

2. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 7 z podręcznika, strona 173.

19 marzec

1. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Sprawy międzynarodowe”;

2. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 7 z podręcznika, strona 179.

24 marzec

1. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Sprawy międzynarodowe”;

2. zapisanie rozwiązania poniższego zadania w zeszycie:

Zadanie 9 z podręcznika, strona 179.

EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA

12 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 92);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Podstawy pierwszej pomocy” z numerem lekcji oraz datą;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Ćwiczenie: 4 z podręcznika, strona 94

19 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 92);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3.  zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Podstawy pierwszej pomocy”;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Sprawdź, czy potrafisz:  3 z podręcznika, strona 98

 

KLASA VII

CHEMIA

12 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 110);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. obejrzanie animacji na docwiczenia.pl Kod: C7G72L;

4. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Łączenie się atomów”- z numerem lekcji oraz datą;

5. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadania 1.:

Przedstaw sposób tworzenia wiązania chemicznego w cząsteczkach: a) CH4, b) Br2 oraz ustal typ powstałego wiązania chemicznego.

6. powtarzanie nazw, symboli oraz wartościowości pierwiastków chemicznych:

SYMBOL PIERWIASTKA

NAZWA PIERWIASTKA

WARTOŚCIOWOŚĆ

H

Wodór

I

O

Tlen

II

N

Azot

III, V

Cl

Chlor

I

S

Siarka

II, IV, VI

C

Węgiel

IV

P

Fosfor

III, V

Si

Krzem

III

Na

Sód

I

K

Potas

I

Ca

Wapń

II

Mg

Magnez

II

Fe

Żelazo

II, III

Zn

Cynk

II

Cu

Miedź

I, II

Al

Glin

III

Pb

Ołów

II, IV

Sn

Cyna

II, IV

Ag

Srebro

I

Au

Złoto

I, III

Ba

Bar

II

Hg

Rtęć

I, II

Br

Brom

I

I

Jod

I

B

Bor

III

17 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 121);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. obejrzanie animacji na docwiczenia.pl Kod: C77PZR;

4. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Łączenie się atomów” ;

5. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 3 z podręcznika, strona 126.

19 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 127);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętnościz działu „Łączenie się atomów” ;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 2 z podręcznika, strona 129.

5. Zadanie dla chętnych: zapisanie treści poniższego doświadczenia oraz jego wykonanie na podstawie filmu kod C73TRY, C7488Z na docwiczenia.pl.

Doświadczenie 1. Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez cukier i sól rozpuszczone w wodzie.
Zweryfikuj prawdziwość hipotezy:
Związki kowalencyjne i jonowe rozpuszczone w wodzie przewodzą prąd elektryczny.
Narysuj schemat doświadczenia chemicznego, a następnie pokoloruj na żółto schemat żarówki, która zaświeciła się podczas badania roztworu substancji przewodzącej prąd elektryczny. Sformułuj wniosek.

Zaproponowana hipoteza była / nie była prawdziwa, ponieważ
____________________________________________.

24 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 130);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. obejrzanie animacji na docwiczenia.pl Kod: C7JSJR;

4. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Łączenie się atomów” ;

5. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 2.  Napisz nazwy systematczne lub wzory sumaryczne zwiazków chemicznych o podanych wzorach lub nazwach.

Li2O - ………………………………………………….

Cl2O - ………………………………………………….

ZnS - ………………………………………………….

FeO - ………………………………………………….

Cu2O - ………………………………………………….

chlorek magnezu - ………………………………………………….

tlenek żelaza (III) - ………………………………………………….

siarczek potasu - ………………………………………………….

tlenek  chloru (III) - ………………………………………………….

chlorek sodu - ………………………………………………….

FIZYKA

12 marzec 

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 198);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis tematu lekcji: -Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Praca, moc, energia”- z numerem lekcji oraz datą;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 2 z podręcznika, strona 202.

5. Dla chętnych: karta pracy docwiczenia.pl KOD: F7Q742

17 marzec

1. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Praca, moc, energia”;

2. zapisanie treści poniższych zadań oraz ich wykonanie:

Zadanie 6 i 7 z podręcznika, strona 203.

3. Przykłady zadań obliczeniowych: Kod: F7S1ES

19 marzec

1.przeczytanie tematu z podręcznika (str. 204);

2. analiza tematu z zeszytu przedmiotowego;

3. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Praca, moc, energia”;;

4. zapisanie treści poniższego zadania oraz jego wykonanie:

Zadanie 2 z podręcznika, strona 208.

5. Dla chętnych: karta pracy docwiczenia.pl KOD: F7RR5S

24 marzec

1. zapis kolejnego numeru lekcji oraz daty do tematu: Podsumowanie wiadomości i umiejętności z działu „Praca, moc, energia”;

2. zapisanie treści poniższych zadań oraz ich wykonanie:

Zadanie 3 i 4 z podręcznika, strona 208.

Wyświetleń: 138 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13

Klasa I

Elementarz-podręcznik strona 47 czytanka rzeka

Ćwiczenia strona 38-39

Kaligrafia strona 46

W zeszycie w rz  Rz i napisz wyrazy rzeka, rzęsa, rzuca, morze, Marzena, marzanna

Elementarz-matematyka strona 19 Pomyślę i rozwiążę - zapisz do zeszytu

Ćwiczenia strona 23 ćwiczenie 1,2,3

Namaluj wiosenne drzewa- malujemy akwarelami.

 

Klasa II

Elementarz-podręcznik strona 23 wiersz - ,,Telefon od wuja Leona’’

Ćwiczenia strona 28-30

W zeszycie  temat : Jak dawniej ludzie się komunikowali.

Ułóż krótką rozmowę telefoniczną na dowolny temat.

Ćwiczenia matematyka strona 18-19 

Pobaw się z rodzeństwem w zabawę- ,,Głuchy telefon’’.

 

Klasa III

Elementarz-podręcznik strona 38-39- Zdobywamy wszechświat

Ćwiczenia strona 42

W zeszycie  temat : Na podbój kosmosu.

Wypisz nazwy planet.

Wykonaj makietę Układu Słonecznego. PODPISZ WSZYSTKIE PLANETY.

 

Elementarz matematyka strona 20

W zeszycie  temat : Obliczanie iloczynów i ilorazów w zakresie 100.

Wykonaj ćwiczenia ze strony 20 do zeszytu.

Wyświetleń: 139 | Dodał: SP | Data: 2020-03-13