08:01
Wytyczne dla uczniów 6- 8.04

JĘZYK ANGIELSKI 06.04- 08.04

 

  • proszę, aby uczniowie zapisali tematy lekcji w dniach, kiedy jest j. angielski, a jako potwierdzenie obecności proszę wysyłać zdjęcia notatek lub zadanych ćwiczeń na podany adres e- mail

 

Zajęcia 06.04 (poniedziałek)

klasa 3

Temat lekcji: He is a vet- ćwiczenia.

Zapoznaj się z ćwiczeniem nr2 w podręczniku na str. 35 postaraj się ustnie wybrać odpowiednie zakończenia zdań tak, aby miało sens.

Następnie wysłuchaj nagrania CD1 ścieżka 36. Postaraj się głośno powtórzyć recytowany tekst, wskazując odpowiednie obrazki.

Następnie wysłuchaj dialogu CD1 ścieżka 37 i postaraj się wskazać pasujące zdjęcie.

Wykonaj następnie ćwiczenia 1, 3 oraz 4 na str. 40-41 w Zeszycie Ćwiczeń, prześlij zdjęcia wykonanych zadań na adres mailowy.

W razie problemów z odtworzeniem nagrania bądź wykonaniem ćwiczeń proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 9:50- 10:35

 

klasa 1

Temat lekcji: Revision- powtórzenie wiadomości z rozdziału 5.

Proszę zaśpiewać piosenkę powtarzając słownictwo o członkach rodziny https://youtu.be/nx04-iP7Rns

oraz spróbować powtórzyć wyrazy i zdania występujące w filmiku https://youtu.be/SJNs8urdDxM

Uzupełnij Active Dictionary w Zeszycie Ćwiczeń na str. 75 kolorując i podpisując rysunki.

W razie problemów z odtworzeniem nagrania bądź wykonaniem ćwiczeń proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 10:55- 11:40

 

klasa 6

Temat lekcji: Teen’s time: Happy New Year- słuchamy historyjkę.

Wysłuchaj nagrania CD2 ścieżka 3 str. 64 w podręczniku na temat świętowania Nowego Roku przez Susie i Mickey’ego. Następnie wykonaj zadanie 3 z podręcznika na tej samej stronie do zeszytu, polegające na wypisaniu form czasowników które pojawiły się w tekście (wyróżnionym kolorem) Zdjęcie wykonanego zadania wyślij mailem.

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

klasa 5

Temat lekcji: The legend is true- ćwiczenia.

Wysłuchaj nagranie CD2 ścieżka 4 (lub wysłany przeze mnie plik dźwiękowy na messangera) i powtarzaj wyrażenia i zwroty z zielonej tabelki.

Następnie wykonaj zadania 2A, 2B, 3 i 4 w Zeszycie Ćwiczeń na str. 58

Wykonanym ćwiczeniom zrób zdjęcie w celu ocenienia poprawności wykonania i wyślij mailem.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 12:45- 13:30

 

klasa 8

Temat lekcji: The wonders of Nature- vocabulary excercises.

Zapoznaj się ze słówkami w ćwiczeniu A w podręczniku na str. 106, wypisz je do zeszytu i przetłumacz. Następnie wykonaj ćwiczenie B, polegające na przeczytaniu tekstu i odnalezieniu w nim wyrazów pomagających połączyć w wyrażenia wyrazy z kolumn 1- 8 i a- h.

Następnie wykonaj ćwiczenia B w Zeszycie Ćwiczeń na str. 76 oraz ćw. A i B na str. 77.

Zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na podany adres mailowy w celu sprawdzenia poprawności wykonania zadań.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 13:35- 14:20

 

Zajęcia 07.04 (wtorek)

klasa 7

Temat lekcji: Skills checkpoint 4- zadania typu egzaminacyjnego.

Pracujemy w Zeszycie Ćwiczeń na str 50- 51, do wysłuchania nagrań będzie pomocna znana strona docwiczenia.pl (w zeszycie ćwiczeń są podane kody w prawym górnym rogu). Wykonujemy punkty: A, B, C, D, E, F. Proszę być w tym czasie on- line gdyż potrzebne potrzebne Wam będą ode mnie wskazówki do ćwiczenia G.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 8:00- 8:45

 

klasa 6

Temat lekcji: Extra culture- Barbados.

Przeczytaj tekst na str. 120 w podręczniku i wykonaj ćwiczenia 2 (zdecyduj czy zdania są prawdziwe czy fałszywe), 3 (dopasuj nazwy sportów do obrazków), 4 (wykonaj mapę myśli, wypisując wyrazy powiązane z morzem, pomocny będzie obrazek w tym ćwiczeniu) oraz 5 (słuchając nagrania wybierz właściwą odpowiedź- ćwiczenie wykonaj ustnie). Do niektórych zadań niezbędna będzie pomoc słownika.

Odpowiedzi do ćwiczeń zapisz z zeszycie, zrób zdjęcie a następnie wyślij w celu ocenienia poprawności wykonania zadania.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 8:55- 9:40

 

klasa 8

Temat lekcji: Czas Present Perfect Simple- przypomnienie.

Przypomnij wiadomości z klasy 6 i 7 dotyczące tworzenia czasu present perfect simple (str. 154 Grammar Guide oraz punkty A i B w podręczniku str. 107). Następnie wykonaj punkty F i G z podręcznika ze str. 107 do zeszytu.

 

klasa 4 i 5

 

4

Temat lekcji: It’s lunch time- vocabulary excercises.

Proszę przygotować się do rozmowy telefonicznej od godz 10:55 w celu wyjaśnienia tematu oraz wykonania ćwiczeń.

Proszę przygotować otwarty podręcznik na stronie 61

 

5

Temat lekcji: Past simple of to be- poznajemy czas przeszły czasownika „być”

Zapoznaj się z treścią tabelki w podręczniku str. 61 (część gramatyczna), proszę wszystkich w tym czasie o byciu on- line (messanger) w celu wyjaśnienia tematu ( wtorek między godz. 11:10- 11:40).

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 2 i 3

 

2

Temat lekcji: Powtórzenie wiadomości z rozdziału 4.

Posłuchaj nagrania CD1 ścieżka 61 słuchając zdań postaraj się dopasować je do odpowiednich obrazków w ćw. 1 w podręczniku str 50. Następnie postaraj się przeczytać zdania w ćw, 2 jednocześnie zastępując obrazki właściwymi słowami. Następnie wysłuchaj CD1 ścieżka 62 i wskazuj te ilustracje w ćw. 1 na str. 51 w podręczniku, których nazwę usłyszysz.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

3

Temat lekcji: My mum is a firefighter.

Włącz nagranie CD 1 ścieżka 38 i powtórz wyrazy z rami w podręczniku str. 36. Wypisz je do zeszytu i za pomocą podręcznika lub słownika przetłumacz na j. polski. Następnie odtwórz ścieżkę 39 i wysłuchaj dialogu, staraj się powtórzyć zwroty tam występujące.

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com w godz. 11:50- 12:35

 

oddział przedszkolny

Proszę kliknąć w podany link https://youtu.be/Ndd-6WB5vlo i zapoznać się z piosenką o tradycyjnym przysmaku Brytyjczyków- hot cross buns. Pod filmikiem znajduje się tekst, zachęcam do wspólnego śpiewania.

https://youtu.be/RaGTQEBDh7g a tutaj znajdziecie zwroty w j. angielskim związane z Wielkanocą

 

Zajęcia 08.04 (środa)

klasa 8- zajęcia dodatkowe

Temat lekcji: Czas Past Perfect Simple- przypomnienie wiadomości.

Przypomnij wiadomości na temat czasu past perfect z poprzednich lat nauki (Grammar Guide str. 154 oraz punkty C, D, E w podręczniku str. 107). Wykonaj do zeszytu ćw. H i I z podręcznika str. 107.

 

Klasa 6 i 7

 

6

Temat lekcji: Present Perfect- wprowadzenie.

Na maile uczniów zostanie wysłany film dotyczący tworzenia czasu present perfect. Proszę się jednak wcześniej zapoznać z tabelką w podręczniku str 65 oraz z sekcja Grammar Guide dostępną w Zeszycie Ćwiczeń lub na docwiczenia.pl, podając kod: A6FW6N, w razie niejasności proszę o kontakt przez komunikator messanger ( środa godz. 8:55- 9:40). Proszę postarać się zrobić ćw. 3 w Zeszycie Ćwiczeń str. 46

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

 

7

Temat lekcji: A day in the Life- Powtórzenie wiadomości z rozdziału 4.

Wykonaj ćwiczenie A z podręcznika str. 74 do zeszytu (Wpisz brakujące litery i podziel na kategorie: wyposażenie, rzeczy w sklepie, produkty)). Następnie pracujemy w Zeszycie Ćwiczeń str. 52 punkt A (przeczytaj blog Ani i uzupełnij luki najlepiej pasującymi wyrazami z ramki, jedno podano dodatkowo), B (Posłuchaj dialogu docwiczenia.pl kod: J1P45Z, połącz rozmówców z czynnościami jakie wykonują), C (wysłuchaj 4 krótkich konwersacji na docwiczenia.pl kod: LW8VS1, wybierz poprawną opcję), D (zaplanuj piknik, zapisz w poszczególnych kolumnach rzeczy które zabierzesz ze sobą, dopisz potrzebne zwroty: a few, many, itd.)

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 1

Temat lekcji: Wonderful world- poznajemy domy zwierząt.

Otwórz podręcznik str. 66- 67 włącz nagranie CD2 ścieżka 15, słuchając, wskazuj odpowiednie obrazki i staraj się powtarzać słowa. Zgadnij jakie zwierzęta mogą zamieszkiwać te domy. Jako praca domowa -stwórz model domu jaki możesz spotkać w Polsce, wykorzystując różne materiały (pudełka, plastelinę, kolorowy papier etc,)

W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt telefoniczny, przez messanger lub mailowo: marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 8

Temat lekcji: Protect the environment- useful expressions.

Zrób notatkę do zeszytu- wypisując treść ramki „Useful Expressions” i tłumacząc te zwrot, wypisz z punktu D sposoby na dbanie o środowisko (ways to protect the environment) oraz dopisz swoje propozycje. Zdjęcie notatek wyślij na mail marylafurmanczuk@gmail.com

 

klasa 4

Temat lekcji: Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne

Proszę przygotować się do rozmowy telefonicznej od godz 11:50 w celu objaśnienia tematu oraz wykonania ćwiczeń.

Proszę przygotować otwarty podręcznik na stronie 61.

 

 

Wyświetleń: 195 | Dodał: SP | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0